Wersja archiwalna 2004-10-25 13:45:41
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane Dostawy Usługi x |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Urząd Miasta i Gminy w Drobinie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Maria Jeżewska, Anna Klimkiewicz |
Adres ul. Piłsudskiego 12 |
Kod pocztowy 09 – 210 |
Miejscowość Drobin |
Województwo Mazowieckie |
Telefon 024 / 260 – 11 – 79 |
Faks 024 / 260 – 10 – 62 |
Poczta elektroniczna (e-mail) umigdrobin@wp.pl |
Adres internetowy (URL) |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie występującegodeficytu budżetowego.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Kredyt długoterminowy w kwocie 1400000PLN na 2004 rok na pokrycie
występującego deficytu budżetu
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |
Główny przedmiot |
66 .00.00.00-0 |
Dodatkowe przedmioty |
66 .13.00.00-03 . . . - . . . - . . . - |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
(z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia25/10/2004 i/ lub zakończenia 31/12/2004 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Wadium w wysokości 1 % ceny kredytu przed upływem terminu składania ofert
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Oferent musi spełniać warunki opisane w art.22 Prawa Zamówień Publicznych(PZP) i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP oraz spełniać warunki S I W Z.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
xPrzetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia
(o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z / / (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(jeśli dotyczy)Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A)
Najniższa cenalub
B)
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 16/12/2004 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
(w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)Do 17
/12/2004 (dd/mm/rrrr)Godzina 09:30 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 17/12/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm)
Miejsce Sala Narad I Piętro Urzędu Miasta i Gminy w Drobinie, ul.. Piłsudskiego 12, 09 – 210 Drobin
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia
25/10/2004 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wielec Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2004-10-25
- Informacja zaktualizowana przez: Wielec Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-10-25 13:45:41
- Liczba odsłon: 181
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: