Wersja archiwalna 2004-06-30 10:55:23
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane Dostawy Usługi x |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Burmistrz Miasta i Gminy Drobin
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Małgorzata Klekowicka Teresa Kuźniewska |
Adres ul. Marszałka Piłsudskiego 12 |
Kod pocztowy 09-210 |
Miejscowość Drobin |
Województwo Mazowieckie |
Telefon 0-24 2601441 |
Faks 0-24 2601062 |
Poczta elektroniczna (e-mail) umigdrobin@wp.pl |
Adres internetowy (URL) |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dowóz dzieci do szkół
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci do zespołu Szkół w Drobinie (126 dzieci) i do Zespołu Szkół w Łęgu Probostwie (131)w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007. Planowana łączna długość tras- 310 kilometrów dziennie
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Gmina Drobin
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |
Główny przedmiot |
60.11.31.00 - 4 |
Dodatkowe przedmioty |
. . . - . . . - . . . - . . . - |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
(z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)Wartość zamówienia 420.510 PLN dowóz dzieci na terenie gminy Drobin w roku szkolnym 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia 01/09/2004 i/ lub zakończenia 30/06/2004 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
7.000 PLN_______________________________________
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Wykonawca posiada zezwolenie na przewozy osób, dysponuje środkami finansowymi potrzebnymi do realizacji zadania, posiada niezbędny tabor do realizacji zamówienia, posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od OC, wypis z rejestru, zaświadczenie NIP, REGON, zaświadczenie z ZUS, US,
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
xPrzetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia
(o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z / / (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(jeśli dotyczy)Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A)
x Najniższa cenalub
B)
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 16/08/2004 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
(w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)17/08/2004 (dd/mm/rrrr)
Godzina 09:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 17/08/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 09: 30 (gg:mm)
Miejsce
Urząd Miasta i Gminy w Drobinie
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 23
/06/2004 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wielec Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2004-06-30
- Informacja zaktualizowana przez: Wielec Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-30 10:55:23
- Liczba odsłon: 181
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: