1. Numer karty/rok |
2/2016 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona powietrza |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Mieście i Gminie Drobin". |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1419053 |
7. Znak sprawy |
GK.6220.3.2016 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Kierownik Referatu Planowania, Inwestycji i zamówień Publicznych; Siedziba: ; Adres: ; REGON: |
9. Data dokumentu |
2016-02-03 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
URZĄD MIASTA I GMINY W DROBINIE; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej; pok. 8; tel. (24) 260-14-41 w. 122 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2016-02-08 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|