Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 38/2019
2. Rodzaj dokumentu inne dokumenty
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu uzupełnienie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu uzupełnienie do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa stacji telekomunikacyjnej nadawczo –odbiorczej WA-0203 wraz z wieżą antenową oraz wewnętrzną linią zasilającą, usytuowanej na działce nr ewid.46/4, położonej w obrębie Kolonia Chudzyno, jedn. ewid. Drobin”.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419055
7. Znak sprawy GK.6220.17.2019
8. Dokument wytworzył ALGO POLAND Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 31/35, 26-600 Radom
9. Data dokumentu 2019-10-23
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu URZĄD MIASTA I GMINY W DROBINIE; REFERAT INFRASTRUKTURY, OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI KOMUNALNEJ; pok. 7; tel. (24) 260-14-41 w. 102
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 37/2019
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2019-11-22
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 3206595]

przewiń do góry