Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 22/2019
2. Rodzaj dokumentu decyzje
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. "Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą z możliwością budowy w całości lub w etapach", na działce o nr ewid. 7, obręb Karsy i działce o nr ewid. 63/1, obręb Cieśle, gm. Drobin
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419055
7. Znak sprawy GK.6220.6.2019
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: BURMISTRZ MIASTA I GMINY DROBIN; Siedziba: Urząd Miasta i Gminy w Drobinie; Adres: ul. Marsz. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin; REGON:
9. Data dokumentu 2019-07-10
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu URZĄD MIASTA I GMINY W DROBINIE; REFERAT INFRASTRUKTURY, OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI KOMUNALNEJ; pok. 8; tel. (24) 260-14-41 w. 122
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 4/2019, 9/2019, 15/2019
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2019-07-29
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 3206635]

przewiń do góry