1. Numer karty/rok |
16/2013 |
2. Rodzaj dokumentu |
decyzje |
3. Temat dokumentu |
inne |
4. Nazwa dokumentu |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy elektrowni wiatrowych na terenie gminy Drobin” polegającego na budowie maksymalnie 14 elektrowni wiatrowych o łącznej mocy zespołu do 28 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Drobin. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1419055 |
7. Znak sprawy |
RRG.6220.11.2012 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: BURMISTRZ MIASTA I GMINY DROBIN; Siedziba: Urząd Miasta i Gminy w Drobinie; Adres: ul. Marsz. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin; REGON: |
9. Data dokumentu |
2013-09-10 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
URZĄD MIASTA I GMINY W DROBINIE; REFERAT ROZWOJU GOSPODARCZEGO; pok. 9; tel. (24) 260-14-41 w. 122 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
5/2013
7/A/2012
5/A/2012
16/B/2012
17/B/2012
11/B/2012
10/B/2012 |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-09-10 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|